четвртак, 10. март 2016.

Čekaj me, sigurno ću doći

Čekaj me,
i ja ću znati da nisam zalud živeo.
Čekaj me,
sigurno ću doći.
MoŽda kao vetar u vrele dane,
ili besane noći
da ti kosu rastršim, lice rashladim,
usne poljubim,
i dam ti do znanja da mi fali
onaj sekund mali,
kada smo u pogledu jedno uz drugo uživali.
Pogled je sam govorio za sebe,
znao sam da me voliš,
osećala si da ja volim tebe.
Teško ti je pao odlazak moj,
čekaj me, čekaj,
oduvek sam voleo tebe
i biću samo tvoj.
Čekanje će biti dugo,
ali ti ne ostaje ništa drugo.
Možda ti i dosadi,
jer ako se sretnemo,
nećemo više biti lepi i mladi,
čekanje zna se odužiti,
i želju da me dočekaš u tebi ubiti.
Nemoj to dozvoliti,
čekanjem ne možeš ništa izgubiti.
A kada posle čekanja
dođe do susreta našeg,
nećemo se više odvajati,
taj susret slavićemo mi,
i strpljenju tvom dugom zahvaliti.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...