четвртак, 10. март 2016.

U vrtlogu života

U vrtlogu života našao sam se ja,
ne znam kakva će biti moja sudbina.
Šta li mi život sutra sprema,
uvek je tajna koja kopka mene,
nema odgovara na pitanje to,
šta li će biti za godina sto?
Radoznalost kod mene vlada,
u vrtlogu života nalazim se sada,
sve se brzo odvija,
dani idu, godine prolaze,
pitanja ista, odgovora nema,
zašto tako žurim, i kada ću stati,
čemu život takav,
da li iko može to da shvati!
Kroz vekove sve se isto odvija,
čovek ništa novo saznao nije,
vrtloga je bilo i ranije.
Sve se isto dešava,
čovek misli da sve rešava,
ali mesto rešenja,
stvara nova poniženja čovečijem rodu,
pisanjem prava za slobodu.
Sve dok pravila pisana čitamo,
kuda idemo pitaćemo se stalno,
a odgovora neće biti,
zbog pogrešnih rešenja nametnutih.
Životni točak melje nas,
samo ne znam kada će samleti,
da li će me puno boleti,
izdržaću sve to ja,
ako je takav put do raja,
pun beskrajnog nebeskog sjaja.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...