четвртак, 10. март 2016.

Ti si tako daleko

Ti si tako daleko,
a meni treba neko.
Jesen ide, loše vreme,
a ja mislim stalno na tebe.
Tvoj pogled nedostaje meni u ove kišne dane
da budem srećan kao lane.
Očekujem da mi se vratiš,
u moj život uneseš vedrinu,
sa mog neba oteraš oblake i tamu,
da moju dušu nikada ne ostaviš samu.
Želim ovu jesen da podelim sa tobom,
mojoj tuzi da kažem zbogom,
da budem srećan pored tebe,
i kada sneg počne da pada,
još uvek ti se željna duša moja nada.
Dođi, nemoj čekati više,
pored tebe lepo će joj biti,
tvoja blizina toplinu će joj dati,
i ima ko će da je shvati,
a sve što je lepo da pamti.
Dokle god živi,
znaj, tebi će da se divi,
i ništa mi neće biti slađe,
ako me ove jeseni tvoje biće nađe.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...