четвртак, 6. фебруар 2014.

Kajaćeš se jednog dana

Kajaćeš se jednog dana
kada ostaneš tužna,
uplakana, sama.
Duša će te mnogo boleti,
naš rastanak nećeš moći preboleti.
 Srce će pući moje,
 voleo sam za oboje,
očigledno to nisi primetila
kada si se drugome nasmešila.
Ja bih prešao preko svega
ali ti sada volis, ljubiš njega.
Samo ta ljubav, znaj
neće imati srećan kraj,
Biće jako kratka
jer ti njemu nisi slatka.
On te ne voli kao ja,
i nikad neće srce da ti da.
Sa tobom će biti
dok ne nađe novu žrtvu,
a tebe će ostaviti uplakanu,
samu i zabrnutu.
Ove reči mnogo su teške,
oprosti mi, pišem ti ih
jer drugačije ne možeš uvedeti svoje greške.
Daj otvori oči dok još ima šanse,
a ja ću preći preko svega,
da počnemo sve ispočetka,
da ne bude tužnog završetka.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...