среда, 12. фебруар 2014.

Hej, crna noći

Teško mi je preko dana
jer mi ne dolazi moja mala.
Od kada mi se ne javlja
noć mi teško pada,
a srce moje naglo strada
što ne znam gde je sada.
Dok napolju kiša lije
bez nje strašno mi je.
Hej crna noći
moja drugo,
ne tražim ti ništa drugo,
samo moju malu
ove noći ka meni pošalji
da tugu sa moga srca otkine i baci,
a mene tužnog lica spasi.
Ona je pravi melem za moje boli,
samo nju moje srce voli.
Duša samo nju želi,
nju čekam život svoj celi.
A ako ove noći
ne može doći
moji će nestati o sreći snovi.
Odleteće i poslednja nada,
duša i srce moje naglo će da strada.
Zato molim noć ovu
da joj do mog srca pokaže put
i dovede je do mojih vrata
da mi mala stavi svoje
nežne ruke oko vrata.
Da mi nežni poljubac da
i da se uveri da ne mogu bez nje ja.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...