среда, 12. фебруар 2014.

Sve što volim

Volim da delim sa tobom sve,
volim da sa tobom ispunim moje sne.
Volim da sa tobom snove u javu pretvorim,
volim kad poljupce u obliku medenih srca
sa tvojih usana brojim.
Od mene niko tad srećniji nije,
mnogo te volim,
i to moje srce ne krije.
Oko duše sve mi je milije,
uz poljupce tvoje srcu mome toplije je.
Volim sa tvojih usana poljupce da pijem,
volim šta da radim,
tvojim poljupcima da se sladim.
Usne tvoje slađe su od meda,
volim da ih ljubim
i dok me ljube da im se predam.
Priznajem, sa tobom vreme prosto leti,
volim da me ljubiš, zimi a i leti,
Sa usnama tvojim otapaš sa mog' srca led,
sa tvojim poljucima život mi je lep.
Voleti tebe prestati neću,
sve dok te volim imam svoju sreću.
Sreća moja ti si to,
hajde poljupce da delimo.
Da budemo srećni godina sto,
od početka ponovimo sve to.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...