среда, 12. фебруар 2014.

Godine mladosti naše

Srećan sam dok ležim pored tebe, ćutke,
dok ti usne ljubim,
Zamišljam da kosu ti milujem,
i da oči tvoje prelepe boje
želim baš noći ove.
I tvoj dodir usana nežnih
sve što želim to je sad,
ljubi me ljubi dok sam jošte mlad.
Kada ostarim sećaću se rado,
želim da te volim dok je srce još mlado.
Daj mi tvoje telo, pokaži mi čari sve,
ne mogu više izdržati,
moram da volim te.
Godine brzo prođu,
mladost kratko traje,
pokloni mi sebe
da se posle tvoje srce ne kaje.
Sve što jednom prođe
više se ne vraća,
prilika je sada dok si jošte mlada,
Kroz koju godinu mladi biti više nećemo,
dopusti sada sebi sve
da se kasnije toga sećamo.
Kada kosa osedi i godine prođu
sećanja na lepe trenutke dobro dođu.
Sećanje na lepe trenutke
izazvaće bujicu sreće
na tvom licu blagi osmeh,
a ja tebe nasmejanu pamtiću zauvek.
Neće mi smetati kada budem
odlazio sa ovog sveta,
sa tobom proživeo sam lepo mladalačka leta.
Na usnama poneću samo ime tvoje
i poslednjim dahom reči: "Voleo sam za oboje".
Ako se budemo sreli
u nekom drugom životu
pružiću ti ruku i pitati:
"Jesi li spremna da potražimo neku mirnu luku?" 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...