понедељак, 27. јануар 2014.

Da li sam ti još uvek drag?

Usred zime šapućem tvoje ime,
i pokušavam da složim neke rime
u kojima si ti,
da se moje srce na te podseti,
na leto šezdesetpeto,
kada smo se prvi put videli
i jedno drugom svideli.
Beše to vreo julski dan
kada sam na plažu pošao sam.
Sretoh tebe tad.
Imala si slamnati šeširic,
haljinu od svile,
a oči boje plavog mora
na kome nas je kasnije stalno zaticala zora.
Volela si duge šetnje,
ljubio sam ti usne meke.
Gledao u sjaj oka tvog,
nisi mogla bez dodira mog.
Lepo beše leto šezdesetpeto,
još se sećam ja
u ovim hladnim januarskim danima.
Hladno je mraz steže,
a u mom srcu toplina,
sećanje na tebe sve oko mene otapa,
u mojoj duši vatru razbuktava.
Znam nikada te više sresti neću,
i uspomenu na tebe u grob odneću.
Nikom neću reći tvoje ime,
dok god živim sećaću se tebe svake zime,
kada snegovi zaveju svaki trag
pitaću sebe da li sam ti još uvek drag.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...