петак, 23. август 2013.

Srećo moja mala

Prava ljubav je sreća
od svih sreća najveća,
prati sreću tu
da budeš srećan i u snu.

Kada nađeš ljubav pravu,
ne daj da ode zaboravu,
čuvaj je na dlanu ko kapljicu vode,
pazi da ti iz ruku ne ode.

Nebitno je li u dobru ili zlu,
čuvaj je da bude pokraj tebe tu.
Ne dopusti da bez nje tvoje srce pati,
ako od tebe ode, gorko ćeš zaplatit.

Kada vidiš pticu u visokom letu,
ti se seti mene u dalekom svetu,
gde god sunce sija,
gde god kreneš pored tebe biću uvek ja.

Ti ćeš pored mene biti,
ja te nikada neću ostaviti.

Nikad nikog nećeš naći,
da te voli kao što te volim ja,
kunem ti se životom
umreću pred tvojom lepotom.

Kada otvoriš prozor
u noći bez sna, pogledaj nebo,
i kada vidiš svetlucavu zvezdu što najjače sja,
seti se mene, jer po njoj to poljubac ti šaljem ja.

Kad te tuga slomi, kad te srce boli,
pročitaj ovu poruku
i vidi ko te iskreno voli,
koga srce zbog tebe boli.

Kad' te nema, moji snovi se izgube,
moja mašta se zamrzne,
moje usne ne govore, moja duša ne diše,
i moj šapat se ne čuje više.

Dušu mi boli guše
i snovi o sreći se ruše.

Kad sklopis oči svoje, ja ću doći zlato moje,
da te ljubim, da te mazim, da te cele noći pazim,
da te čuvam od svih zala
jer te volim srećo moja mala.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...