уторак, 6. август 2013.

Naša sreća

Ljubim ja mog malog Anđela,
to jest' tebe, draga moja,
prijaš mi ti
nemoj od mene nikada odustati.
Čuvaj me u srcu tvom,
podari mi topli dom,
radost, sreću,
ja ti to nikada zaboraviti neću.
Čuvaću te kao žedni putnik u pustinji vodu,
tražiću te ispod duge na nebeskom svodu.
Moliću se za tebe
svaku noć i svaki dan,
samo da ti se ostvari tvoj jedini san.
Da obučeš haljinu bele boje
i promeniš prezime tvoje,
da se udaš za onog koga voliš
i sa nijm srećne dane da brojiš.
Da ga voliš, ljubiš, paziš,
nežno uvek da ga maziš.
Nek ti bude slatka hrana, pitka voda,
samo tebi neka sve svoje tajne oda
a ti da mu uvek budeš verna,
ljubavi njegove željna,
svakim danom sve više,
nek' se roman sreće polako al' sigurno piše.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...