петак, 23. август 2013.

Pričanje o ljubavi

Ljubav je ono u šta treba verovati,
i u šta i ja verujem,
kada to kažem nimalo ne preterujem.
Istina, teško je naći pravu ljubav
u kojoj nema sumnje, patnje, suza
i zbog koje te neće boleti grudi, srce, duša.
Duša zna najviše da pati.
Tu patnju oseća samo onaj
ko iskreno, nesebično zna da voli.
Kako da stavim do znanja
da si ti moja ljubav prava,
osim ovih stihova,
ja drugačije ne znam.
Ti si pesma hoću da te pevam,
ti si san, taj san želim da snevam,
ti si sve meni u životu,
želim sa tobom dočekati stotu.
Želje mi nisu velike
ali da ih ostvarim nisam imao prilike.
Plašim se šta ćeš ti reći,
kojim putem ti ideš u susret ka tvojoj sreći,
da li sam na tom putu ja,
htela bi moja melenkost da zna?
Pa da ti u susret pođem,
u zagrljaj tebe da primim
i nastavim srećnije s' tobom da živim.
Da te uverim da samo u ljubav treba verovati,
da kada se najmanje nadaš
neočekavano nagradu primaš,
to je ono što se samo isplati, zato shvati!
Ljubav nikada ne ostane dužna
iako zbog nje nekada proliješ hiljade suza,
toliko da sam sebi kažeš da nikada više voleti nećeš,
pa ipak bez ljubavi ne znaš kuda se krećeš.
Ljubav je pokretač svega,
bez nje si niko i ništa,
lutaš svetom ne znaš gde,
ne znaš za čim, ne znaš ni zašto,
kada doznaš obično bude kasno.
Zato poslušaj savet moj,
nikada ljubavi ne reci čekaj,
zastani malo, odmori, stoj!
Ljubav samo jednom zakuca na tvog srca vrata,
ako se dvoumiš da joj otvoriš ostaćeš bez tog zlata,
koje može da te kao sunce ogreje
ili oraspoloži kao vedar dan.
Kada u sebi ljubavi imaš nikada nisi sam.
A ni samoća ti teško tada ne pada,
kada znaš da ima neko kome tvoje srce pripada.
Nije važno ako si daleko od njega i on od tebe,
važno je da misliš na njega i da na tebe misli on.
To je prava ljubav čvršća nego što je beton.
Beton se godinama kruni, izliže,
a tvoja ljubav prema njemu postaje jača još više,
izdržljivija od svakog vremena
jer je prava, iskrena i poštena.
Pošteno voleti i ljubiti, isplati se uvek,
samo tako ostvaren si čovek.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...