понедељак, 15. фебруар 2016.

Ti si za mene sve


Ti i ja, ja i ti,
dobro smo se pronašli,
kao što vatre nema bez žara,
tako moje srce bez tvog
ne može da razgovara.
Ti mi daješ prijatnu toplinu,
osećam potpunu širinu.
Tvoja duša ne može bez mene
sama već godinama,
dan bez tebe svaki promašaj mi bio,
u takvom danu samo tugu sam krio.
Tuge više nema, otišla je davno,
pored tebe osećam se sjajno.
U tom sjaju vidim tebe,
jedina si ti za mene.
Pored tebe ništa mi ne fali,
puno te volim, moj slatkišu mali.
Slađa si od bilo koje čokolade,
što mi energiju pruža,
i zanosnija nego bilo koja ruža.
Miris tvoj opija me,
i od jutra mi prija,
ti si za mene sve,
što želim tebi biti i ja.
Za sada ide nam onako kako mi želimo,
svakog časa sami sebe nečim razveselimo.
Biće tako i dalje,
naša volja za srećom se ne predaje.
Volje imamo,  snage nam ne nedostaje.
Imamo jedno drugo,
dosta je.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...