понедељак, 10. јун 2013.

Sanjam

Pustite me da je sanjam ja,
još noć ovu
želim njene usne da me nežno zovu,
i ljube
po cenu da se moje oči sutra ne probude.
Nek' ona bude zadnje što sam video u snu,
pa makar sutra ne bio tu.
Taj njen lepi lik volim sanjati ja,
kad ne mogu na javi
živeti pored njega
san mi dobro dođe,
sva moja tuga da u snu meni prođe.
Kada tebe sanjam,
sve mi savršeno ide,
samo pored tebe žele oči moje da me vide!
Život želim sa tobom provesti,
da li ću te barem jednom u stvarnosti sresti.
Voleo bih da mi to moj san prikaže,
da li da te moje oči na javi potraže.
Umorio sam se sanjajući tebe dugo,
javi mi se,
i u stvarnost ti meni dođi,
želja mi je sa tobom provoditi svoje dane i noći.
Da ulepšam stvarnost ovu,
ti si jedina žena što može
usrećiti dušu moju!
Zato nemoj ni trena čekati,
iz sna u stvarnost meni dođi ti.
Još ove noći,
želim ljubiti tvoje smeđe oči,
uživati u osmehu tvom,
gradeći naš mali skromni dom,
i njemu radovati se zajedno sa tobom
svakom novom danu,
nikada ne ostavljajući te samu!
Ti si ona koju moje srce voli,
ako ne dođeš
srce moje pućiće od boli!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...