понедељак, 3. јун 2013.

Kroz život zajedno

Nemamo sna samo ti, ja,
i zvezda što na nebu sja.
U junskoj noći ovoj
tvoje krupne okice svetlucaju,
usne žarom gore,
meni ne daju mira.
Ruke bi htele da te grle
da se sa tobom maze,
da igramo igru koja prija tebi i meni,
da budemo do kraja sveta jedno u drugo zaljubljeni.
Da nam svaki dan bude radostan
kad ugledamo jedno drugo
da kažemo "zdravo srećo
zbogom tugo!"
Da nam ništa teško nije,
samo ljubav da nam se u srcu krije.
U malenoj kući pored reke
da gledam tvoje mile oči,
da posle mnogo proleća
budeš moja ljubav još veća.
Da osetim tvoje nežne dlanove
na mom izboranom licu,
i da tada poželim istim ovim žarom
da zagrlim moju malenu sedu lepoticu.
Kada ti kosa pobeli
bices moj Anđeo sreće,
kao što si sada moje jedino cveće,
moj maslačak nežni
što na vetru tako lepo treperi sva od sreće,
znaj da te kao ja niko nikada voleti neće.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...