петак, 10. мај 2013.

Cvete moj


 Ti si najlepša moja ruža
 što mi radost neizmernu pruža.
 Kada otvorim oči
 i kad ugledam tebe pored sebe,
 toliko veliku sreću u mojoj duši osetim,
 istog trenutka mogu da poletim
 i na tvoje usne ponovo da sletim,
 da sladak nektar sa njih ispijem
 i od njega da se napijem.
 Da te ljubim dok noć traje
 slušajući tvoje slatke uzdisaje.
 Volim tvoje latice da mirišem,
 volim kada na tvojim grudima dišem.
 Volim slušati otkucaje tvog nežnog srca,
 volim tvoje oko što u tami zasvetluca.
 U njemu vidim radost moju svu,
 volim kada si uz mene uvek tu.
 Ti me srećnim činiš uvek,
 ja sam tvoj zauvek!
 Tako će biti ma gde bila,
 ti si moja Vila bez krila
 ma gde ti da odeš
 u mom srcu ostaješ.
 Izbrisati tebe iz sećanja nikada neću
 ti si ono što me u životu drži,
 pored tebe otkucaji srca moga sve su brži.
 Ti si moja draga mila,
 moja ćeš zauvek biti,
 čuvaću te kao oko svoje,
 volim te nežno, malo sunce moje.
 Dok mi lice maziš nežno laticama mekim svojim
 ja sam vrlo srećan,
 ja se u tome topim.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...