петак, 10. мај 2013.

Čekam te


 Čekam te da me osvežiš svojim poljupcima,
 da me pogledaš krupnim smeđim okicama.
 Da mi žmarci kroz telo prođu,
 da me tvoje ruke nežno zagrle,
 a usne sočno poljube.
 Da li ću dočekati taj dan
 ili ću zauvek ostati sam.
 Molim se Bogu svaki dan
 da mi te pošalje noću u san.
 Barem da te sanjam
 ako ne mogu pored sebe da te imam,
 i poljupce stvarne od tebe da primam.
 Noću živim dok se tebi divim,
 a danju ne mogu da se smirim
 jer si od mene daleko ti.
 Možda te tamo neko drugi ljubi,
 dok moja duša za tobom žudi.
 To meni ne smeta,
 i da znam da si na kraj sveta
 tebe uvek čekaću ja
 kada poželiš da mi se vratiš moja malena,
 vrata od mog srca biće ti otvorena,
 da na njih uđeš
 i moja zauvek budeš.

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...