уторак, 29. април 2014.

Samo malo volje, znam da biće bolje

Ne, ne to je bila naša mašta
i u mašti nas dvoje
što se ludo vole.
Maštanju dođe kraj
sreća od nas ode znaj,
Zašto je tako moralo biti,
zar smo zaista toliko različiti ja i ti?
Zašto se ni u čemu ne možemo složiti,
kao onog dana kada smo se sreli
i mislili da je naš svet celi.
Raziličiti smo bili to znam,
baš zbog toga sada sam ostao sam.
Nekada nisam mislio tako,
različitost tvoja privukla me jako.
Mislio sam da će tako zauvek biti,
nisam slutio da ću ti brzo dosaditi.
Pokušavao sam da ti se prilagodim,
samo što tebi nikako nisam mogao da ugodim.
Ja sam i danas na to spreman,
ne plaši se, nemam nameru da te menjam.
Samo želim malo razgovora,
nežnosti i razumevanja.
Ne zaboravi da smo nekada baš takvi bili,
bez obzira što ti sada misliš da nisi za mene,
ja ti kažem da ne mogu bez tebe.
Veruj mi nije teško,
pruži nam još jednu šansu.
Započnimo kao nekada našu divnu romansu.
Različitosti moraju da postoje,
nikom one ne smetaju ako se duše iskreno vole.
Moja ljubav prema tebi je velika,
nešto mi govori da i tvoje srce mene voli.
Različita interesovanja imamo,
pa ipak znam da se ludo volimo.
Što je toliko teško odvojiti par sati,
ostaviti po strani sve i reći potreban si ti meni.
Volim te kao prvog dana,
sve što za mene činiš hvala ti moja mala.
Napravi samo mali pomak,
veruj mi život mi je postao gorak,
Učini jedan mali korak,
a ja ću učiniti dva,
da naša srca ponovo budu spojena.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...