среда, 2. април 2014.

Budi uz mene zauvek

Moram ti reći,
ti si razlog mojoj sreći.
Nemam vremena čekati više,
ne mogu smiriti ovo srce
što za tobom uzdiše.
U susret tebi polazim,
koracima smelo razdaljinu prelazim.
Svaku prepreku na putu vesto zaobilazim,
žurim tebi što pre,
da ti kažem da trebam te.
Koliko mnogo značiš meni,
šta moje srce za tebe oseća,
ne mogu više čekati,
strpljenje me napušta.
Ti si moja duša, neizmerna sreća,
moram ti to reći još ovog proleća.
Za mene si ti kao lep sunčan dan,
sunčevim zrakom okupan.
Ne želim ni sekunda više provesti sam,
žurim zagrljaju tvom da se predam,
da napravimo naš mali dom,
u kome ćemo biti nas dvoje,
provoditi zajedno vreme svoje.
Slušaćemo otkucaje sata,
čekati da nam neko kaze: "mama, tata!"
To će biti naš pravi raj,
žurim tebi u zagrljaj.
Ako nam se želja ostvari
i pored nas bude još neko,
to će biti najlepši poklon
koji sam od tebe stek'o.
Uživacemo skupa ti, ja i deca,
to će biti naša zsjednička sreća.
Takva sreća ne može se ničim zameniti,
ja se moram tobom što pre oženiti.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...