уторак, 24. децембар 2013.

Za Novu Godinu

Okićena jelka pored kamina,
dve fotelje, u njima ti i ja,
a u mom srcu želja jedna jedina
da lepo počne Nova Godina.
Da smo više skupa
u godini koja ide,
želim da te oči moje
svaki dan pored mene nasmejanu vide.
U godini koja dolazi
ne zelim da i jedan dan bez tebe prođe,
bio bi tužan i nesrećan bi bio
suze lio, u samoći vreme provodio.
Zato želim svaki trenutak
da nam bude lep,
pusti to šta će reći svet.
Ako mi se želja bude ostvarila
ispuniće mi se srcu san,
biću pored tebe svaki dan,
pored mene bićeš ti
najlepši poklon u Novoj Godini.
Želja mi prevelika nije,
pored tebe lepo mi je.
Poklon najveći to će biti meni,
da mogu preko cele godine
da se divim jednoj prelepoj ženi.
Duša tvoja odiše dobrotom
Novu Godinu želim provesti s tobom.
Kada u ponoć kazaljke se sklope
i oglase se zvona,
zagrliću te i reći:
"Srećna ti godina nova"!
Zažmuri i nežno me poljubi,
poželi isto što i ja
možda će želja biti ostvarena.
Želja sigurno prevelika nije
možda se ostvari uz malo novogodisnje čarolije.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...