уторак, 10. децембар 2013.

Molim se Bože Tebi

Zatvorenih očiju,
sklopljenih ruku
molim se Bože Tebi.
Molim za sve ljude
da im dobro bude.
Molim se za naše
krupne i sitne greške
da nam Bog oprosti,
da nam kazne ne budu teške.
Da nam se smiluje
i mesto ognja
spusti na nas svoju ruku milosti
da nas uteši i podari mudrosti,
da shvatimo,
da ne patimo
već srce naše i dušu
Tebi Bože poklonimo.
Sa ljubavlju
za pravdu Tvoju da se borimo,
među sobom
kao braća i sestre da se volimo.
Molim se Bože Tebi
da nam dani ne budu teški,
i da ne padamo uvek na istoj greški.
Molim se Bože Tebi
da srce svoje umirim,
da ne krivim druge
zato što ja lošije od ostalih živim.
Bože molim se Tebi
da shvatim suštinu života,
da propovedam Jevanđelje Tvoje,
da veselim srce moje.
Bože moj
daj mi hrabrost i umeće
da prevaziđem prepreke i sva iskušenja,
da mi duša ostane čista
kada ispred tebe stane
da od čistote sva zablista,
da na noj ne vidiš mane.
Moj Bože
da li ću biti toliko jak
da izdržim ovaj duhovni mrak
što je oko mene svud,
Bože moj pokaži mi pravi put.
Na tom putu, Bože,
budi čuvar moj,
nemoj dozvoliti
da se o tebe ogrešim.
Da grešku ne napravim
nauči me Bože šta treba da radim.
I na kraju moj Bože
ja sam duhovno dete tvoje,
molim te za roditelje ovozemaljske moje
da bezbrižna starost njima bude,
jer im život u mladosti težak bio,
mati, otac za mene su se mučili,
da postanem čovek u tome su uspeli.
Bože moj,
molim se Tebi za moje sestre dve,
moje rođene,
da nije bilo njih,
ne bi pisao ovaj stih.
Ostao bih slep kod očiju,
molim ti se Bože,
sačuvaj mi celu moju familiju.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...