петак, 28. децембар 2012.

Uz tebe je zima kao proleće


Došla si sredinom jeseni
u moj život donela sunce proleća,
dane vedre, nasmejane.
Iako su kiše lile
moje oči vesele su bile
pored tebe su se budile.
Svakog jutra usne moje
su bile samo tvoje
najdraže moje.
Ko kaže da hladno,
sumorno vreme
utiče na raspoloženje.
Zima je došla,
a moja sreća
postala je još veća.
S' tobom moj zimski dan je kao iz neke bajke.
Beli sneg svuda oko nas,
a meni vruće
kao da je sredina leta.
Otkada si u moj život ušetala ti
u meni vatra gori,
iako od mraza kamen
i drvo puca
i sve od leda svetluca.
Dok te na snegu ljubim
sneg se ispod nas topi,
a ja zaljubljen posmatram oči tvoje.
U blistavoj zenici tvojoj
vidim pahulje koje mi prekrivaju kosu,
ljubeći te u zanosu
pahulje se tope.
Ljubav prema tebi
meni toplinu daje
a ta toplina od mene na tebe pređe,
pa se pahulje na nama zadržavaju sve ređe.
Svaka pahulja
koja dotakne nas
ode u nepovrat.
Nije joj žao
zbog naše žarke ljubavi što se topi
dok ja ljubim tvoje mile oči,
pahulje padaju oko nas
sneg skriva naše tragove
da nas niko ne otkrije
moje najmilije.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...