среда, 12. децембар 2012.

Jutarnja čarolija


Volim te i ovog jutra,
ko zna gde ću biti sutra.
Ne želim misliti sada o tome
želim ljubiti usne tvoje.
Želim u okice da te gledam,
tvom pogledu da se sav predam.
Moja ljubav jedina si ti,
molim te, želim to i ostani.
Imaćeš mene i sve što ti treba,
voleću te sve do neba.
U tebe odavno sam zaljubljen.
ne želim više u snovima da te sanjam.
Budi moja! Ja samo tebi pripadam.
Bez tebe ja ne mogu ni trena,
ne verujem da i ti nisi u mene zaljubljena.
Reci mi jednom barem reči te,
kao što ja tebi kažem da volim te.
Još lepše zvuči kada mi kažeš
da me želiš celim bićem svojim,
i da želiš dok te ljubim
poljupce poljupcima tvojim
da mi platiš
nežnim milovanjem svojim,
milovanje moje nežno da uzvratiš.
Da ne patim ja, da ne patiš ti,
želiš da budemo zauvek zajedno mi!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...