уторак, 11. децембар 2012.

Muška suza


Ova suza što mi iz oka na dlan pada
to je sve zbog tebe,
jer ne mogu preboleti što si otišla od mene.
Svakim novim danom
sve više za tobom plačem ja
i neću se smiriti,
ništa moje srce više ne može umiriti.
Sa tobom radost,
sreća, smeh, sve je nestalo
i moje srce voleti je prestalo.
Sada su moji dani mnogo tužni,
oči suza pune,
ali moje srce neće
i ne ume da te kune.
Bez obzira što plačem zbog tebe,
sreću želim tebi,
radost i smeh neka tvoje lice krasi,
a suza i dalje neka moje kvasi.
Nemoj me po suzama pamtiti.
Neka u tvom sećanju
ostanem vedar i mio
kakav sam na početku našeg poznanstva bio,
kada sam se u tebe zaljubio.
Tada je sve bilo sjajno,
iako smo se voleli tajno.
A kada smo našu vezu obelodanili,
zli ljudi srce moje su ranili.
Ubacili su crva sumnje
i srce tvoje nije moglo više da me razume.
Suze moje znam da ništa promeniti neće,
trudim se, ali zaustaviti ih ne znam,
za tobom je otišlo i moje sunce sreće
koje se više nikada vratiti neće.
Sada samo kada kiše liju,
ponekad one moje suze znaju da prikriju.
Ne zadugo, jer ne mogu da vrate tebe meni,
pa opet moje oko uplakano od suza pocrveni.
Nisam znao da toliko čovek suza ima.
Da ih sakuplja mogao bi se utopiti u njima.
Plačem za sve naše dane,
i želim da tebi svakog jutra toplo sunce grane.
Da ti se okice uvek raduju i smeše,
a suze ostavi meni i onima što nam sreću uzeše!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...