петак, 13. септембар 2013.

Dok te sanjam

Dok te sanjam
na oblacima mirno plovim.
Snega, kiše, grada, oluje,
ničega se ja ne bojim
jer te ludo volim.
Ni tamna noć mi strašna nije,
jer pred očima tvoj lik mi stalno srce grije.
Znam da tebe mogu videti
samo dok sanjam,
oblacima plovim.
I zato u snovima mojim
ne želim vreme da gubim
želim tebe samo da ljubim.
Svaki sekund tebi da poklonim,
želim da te gledam,
licu tvom da se divim
da znam zašto treba da živim.
Da budemo što više skupa
makar u snu,
kad tu sreću na javi meni neko kvari,
otima te od mene,
ne pitajući tebe ni mene za naše želje,
ruši nam svaki trenutak sreće,
samo što iz snova mojih
ne može izbrisati tvoj lik,
koji mi se smeši
i usne pruža da me dotaknu,
i nežno mi šapnu
da osećaju još veću vatru
dok vešto prelaze sve prepreke
da stignu do osobe željene,
da poljubac mi podare,
tiho me pozdrave
i kažu da će uvek da me pamte,
da nas razdvojitii niko neće imat šanse,
da ćemo proći prepreke, zamke sve,
da ćemo se na kraju sresti,
kroz život dalje skupa ići,
sa našeg puta sreće nikada nećemo sići.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...