петак, 13. септембар 2013.

Junske noći

Zatvori oči
ove junske noći,
i samo poželi
da nas razdaljina ne deli
i ja ću ti doći
da sa tobom budem,
nežnost svu da ti dam,
želim da i ja
ove noći ne budem sam.
Milovaću te prstima
nežno, osećajno.
Dodirivati usnama vrelim
tvoj nežni vrat.
I usne tvoje
zbog kojih izgubih ponos
i svoje ja.
Uvek želim da sam uz tebe
moja malena.
Spreman sam na sve,
da sve izgubim
i ako bez tebe ništa nemam,
osim snova
u kojima si ti glavni lik.
Samo tebe želim
da do kraja sveta
mogu da ljubim,
i u snovima mojim
sa tobom mogu
da se spojim i izgubim,
gde bi smo bili potpuno sami,
to je ono za čim moje telo žudi
srce bije duša plamti,
želim makar noć da poklonim tebi
i sve ostalo što bi mi na um palo
i ako sam svestan
da posle noći te
više nemam te.
U tebi sam našao svoj mir,
utehu duši,
bez tebe
mene ovaj svet tako guši.
Ti si mi pomogla
da ne upadnem u duboki vir
koji je bio spreman da me proguta,
da nisi naišla
ne bih dočekao danas
i radovao se novom sutra.
Ako te budem izgubio
ostaćeš u meni
i biću srećan što sam na kratko
upoznao pravu sreću,
i znaj nikada te zaboraviti neću.
Ma gde ove noći bila ti
iz snova mojih iščeznuti nećeš
ti si ta što me i dalje pokrećeš.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...