понедељак, 16. септембар 2013.

Pustite me da je sanjam

Ne rušite mi snove,
pustite me da je sanjam.
Jedino tako od tuge mogu da se sklanjam.
Srce moje tužno nije
samo kad je ona u snovima mojim,
dozvolite da je sanjam
kao Boga vas molim.
U snovima mi smo skupa,
samo u snovima osetim kako joj srce lupa.
Tada jasno vidim njeno lice nasmejano
i poželim da ne bude nikada uplakano.
Vi ne znate kako je to
kada pored nekog nisi,
kada silno želiš a ne možeš mu otići.
Ne želiš da svane dan,
samo da se ne prekine tvoj san.
A kada oći otvoriš
pomisliš na nju
i siguran si da i ona tamo
od tebe daleko život živi samo dok te sanja
i ne želi da se budi
jer samo tako može da te ljubi.
Snovi su čudo,
naročito ako nekog voliš ludo,
kao što nju volim ja.
Snovi su naša mesta sastajanja,
od očiju drugih ne mora niko
od nas dvoje da se sklanja.
Treba znati sanjati,
i ne dozvoliti nekome da ti snove kvari,
potrudi se da ti kao u snovima bude i na javi.
Ja te u snovima čekam
samo mi se javi, moj Anđele mali !
Nije teško ostvariti snove,
kada nađeš srodnu dušu,
kao što sam našao tebe ja moja malena,
koja me kroz snove zove
da ulepšamo javu,
da pokažemo svetu našu ljubav iskrenu, pravu.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...