среда, 28. новембар 2012.

Budi tu


 Kako je lepo što tebe imam,
 sa tobom o sreći sada uvek snivam,
 a taj san pretvaram u javu
 kada zamrsim tvoju kosu garavu.
 Kada ti usne dotaknem
 ja se potpuno oduzmem,
 od tvojih usana nežnh
 i dodira koje osećam,
 više nemam mira.
 Stalno tražim usne tvoje
 da ljube samo mene bez prestanka,
 da budeš moja nežna uspavaka
 što moju dušu zna da smiri
 kada tamna noć u moju sobu zaviri.
 Ti si svetlo koje svaku tamu od mene sklanja,
 darujući mi samo nežna milovanja,
 kojima nema kraja,
 to je nešto najlepše što tebe i mene spaja.
 Budi uz mene uvek ti,
 nikada me nemoj ostavljati.
 Ja ću biti uvek pokraj tebe,
 neću dozvoliti da ti srce nikada zebe
 i da te duša zaboli,
 ja ću biti taj što će uvek da te voli.
 Kada ti je najteže, da razume i shvati
 moje srce uvek će znati.
 Ti ćeš biti i ostati
 žena koju ću uvek voleti,
 i za tebe takvu svim silama ljubavi ću se boriti.
 Volim te mila moja
 boli me svaka suza prolivena tvoja,
 i zato plakati nemoj više ti,
 biće ispunjeni svi naši sni
 o kojima sanjasmo mi.
 Samo treba u njih verovati
 i sreću čekati,
 vrata srca širom otvoriti,
 neka uđe sreća, kao tvoj dah
 što otera svaki moj strah
 kad tvoj poljubac primam,
 i u njemu beskrajno uživam.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...