понедељак, 1. октобар 2012.

Ako se odlučiš


 Ako se odlučiš da me voliš,
 da mi svoje srce daš
 molim te požuri, ja mogu strpljiv biti, i čekati,
 ali život ne čeka nas!

 Ako se odlučiš
 da svoje srce meni daš,
 obećavam da će uvek srećno biti,
 i da nikada tugu neće osetiti.

 Ako se odlučiš da mi pokloniš bistri pogled tvoj,
 dajem obećanje da ništa ga zamutiti ne sme,
 ostaće večito bistar
 kao bistra voda iz narodne pesme.

 Ako se odlučiš ruku dati meni,
 ja ti obećavam da ću svoje srce
 dati najboljoj ženi,
 a ta žena
 to si ti.

 I dajem obećanje da sve što sam ti obećao, to ću i ispuniti!

 Nije to samo moja prazna priča,
 ti si uvek bila deo moga bića,
 tako želim da ostane do kraja
 bez tebe meni nema obećanog' raja.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...