четвртак, 20. септембар 2012.

Molitva

Zagledan u plavetnilo neba,
molim dragog Boga
da mi samo da ono što mi treba,
ni manje, ni više,
taman toliko
da duša može lako da diše!
Da mi da snagu i volju
da stvaram budućnost bolju.
Da svaku prepreku lako prebrodim
i da nađem ono za čim hodim!
Da sretnem osobu sličnih pogleda,
što joj se duša u dobroti ogleda!
U ova zla vremena,
teško je naići na osobu čiste duše
i mekog srca,
koje će kada treba za mene da kuca,
da mi podršku daje
i kada snage nemam da idem napred dalje,
nikako da ne posustajem
i da ne odustajem,
već odlučno
i sigurno svome cilju stići,
a sve zamke na putu zaobići!
Takva osoba siguno da postoji,
možda se i ona Bogu moli
da nađe osobu sličnu meni,
da i ona svoj život na bolje izmeni.
Možda ćemo se nekada i sresti,
onako slučajno, ispod oblačnog neba,
možda pošalje mi Bog
baš onu koja moje srce treba.
Zahvalan ja Bogu biću,
ako usliši molitvu meni,
i sastavi me sa takvom ženom,
jakom, dobrom i poštenom.
Da sa njom doživim životni sjaj,
a kada vreme dođe
da zajedno idemo Bogu u Raj.




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...