уторак, 31. јул 2012.

Bez tebe ne postojim


Tako mi trebaš ovog kišnog jutra,
probudio sam se pre svitanja
s' tvojim imenom na usnama,
ali, tebe nije bilo pored mene.

Kada bi znala kako je tužno,
i sve mi je ružno.

Bez tebe ništa nema smisla,
trudim se, ali nikako lice da mi zablista,
jedino ti možeš osmeh da mi vratiš,
i sreću staru povratiš.

Sati sporo teku,
gledam kroz zamagljen prozor  od mog daha,
gledam kapi kiše, leto je, a tebe nema više,
svaki kutak sobe na tebe miriše.

Vidim i tvoju siluetu,
dok palim svoju zadnju cigaretu.
U oblaku dima, vidim nežni pogled tvoj
i čujem reči  koje si upućivala meni, tako drage.

A sada od toga ništa nemam,
i opet uplakan sam doručak spremam.
Sigurno ga jesti neću,
od tuge za tobom umreću.

Želim ti reći još i ovo,
da mi je duša puna bola bila
kada si otišla od mene
moja lutko mila.

A sada, moja draga,
ja odlazim putem bestraga.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...