четвртак, 26. април 2012.

Daleko si

Stotinu mora daleko si od mene,
moje srce za tobom pati,
vene.
Stotinu suza isplakah zbog tebe
i još teku,
napravile su reku.
Po tebi nazvaću je,
neka reka nosi ime tvoje,
jedino sunce moje.
Stotinu tuga obuzelo je dušu moju
jer ti nisi moja više,
vedra jutra, crni oblaci zameniše.
Bez tebe mi teško pada svaki novi dan,
odlaskom tvojim sruši se moj divni san.
Sa tobom nestaše svi oni divni dani
koje sam sa tobom imao,
a do sada to nisam ni znao!
Mnogo si mi značila,
srećom si mi dane bojila
dok si pored mene bila ti.
Sada sve nestalo je,
i sreće vreme prestalo je,
čak i oni lepi sni
koje sam sanjao,
dok si pokraj mene bila uvek i samo ti.
Nije bilo ljubavnog para
koji je od nas bio srećniji.
Vrati mi se, vrati,
ne dozvoli da nam išta sreću kvari,
ja te raširenih ruku čekam
moj Anđele Plavi.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...