четвртак, 26. април 2012.

Ako se pitaš gde ću tada biti

Ako se pitaš gde ću tada biti,
biću među oblacima,
biću među zvezdama što noću sjaje,
i što tvojim divnim plavim očima
sjaj blistav još veći daju,
da uvek lepe ostaju.
Pitas nebo dal' ću da te vidim?
A ja ti poručujem:''Videću te ma gde bila
moja curo premila.''
Znam, faliće ti dodir moj,
ali znaj
tu nije kraj!
Dodirivaću te putem kiše
kad te letnji pljusak iznenadi
moj Anđele Plavi,
i kada sva mokra sačekaš zrak sunca
da na njemu osušiš kosu tvoju,
i telo tvoje.
Dodirivaću te svakim zrakom svojim,
biću tu sa tobom,
dok god postoji sunce i ja ću da postojim.
I kada se tvoja nežna stopala
umore od duge šetnje
pa legneš na travu da odmoriš se malo,
biću svuda oko tebe,
biću meka mirišljava trava
na kojoj će tvoje umorno telo da odspava.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...