среда, 9. мај 2012.

Proleće i majsko cveće

I ovog ću cvetnog maja,
biti bez tebe moja mala,
jer od mene ode ti
i srce drugom dade svoje,
a ne znaš kako za tobom pati moje.
Sve je tužnije svakog dana,
ne izlazim nigde iz stane,
da ne gledam lica nasmejana
parova što se parkom šeću,
uvek me podsete na našu sreću.
Tada mi srce postane još tužnije,
ne mogu ni suze vešto u oku da skrijem,
a ne želim da iko vidi tugu moju
i kako venem u svom bolu.
Zato sam zatvoren u svojoj sobi
gde stalno maštam samo o tebi,
i tako mi prolazi dan po dan,
tebe nema
a ja sve više nesretan.
Kada bi makar došla na jedan tren,
da se podsetiš dana kad sam u tebe bio zaljubljen.
Volim te, i ti znaš to,
zato dođi meni ponovo.
Ako želiš da sa mnom provedeš ostatak života,
to bi za mene bila velika stvar,
dao bih ti po drugi put moje srce na dar.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...